5 punkter...

• Jag pratade med Amanda tidigare och fick veta att det tydligen inte har fungerat att kommentera, vilket jag såklart glömde bort att kolla när jag gjorde om designen, men nu är det fixat så nu är det bara att kommentera på.


• Middagen ikväll var jätte trevlig och det var så kul att träffa alla på en och samma gång, precis som det brukade vara förut! Lyckades få till riktigt gott bröd också, foccacia med en massa rödlök och vitlök. Receptet kommer upp senare...


• Det här med avsked är inte min grej och det börjas med såna avsked inför USA redan nu. Förra veckan sa jag "hejdå, vi ses om över ett år" till Bea och i veckan kommer jag behöva säga det till Hanna också, kind of sucks... 


• Jag tänkte ju som sagt fixa håret idag men mitt hår är samma färg som i morse, med andra ord har jag inte gjort något åt det idag, heller... Men imorgon kanske? (Som en parantes kan jag tillägga att det var väldigt skönt på spa:et så det var värt det att vara där istället!)


• Fast jag är hur trött som helst just nu så är jag extremt taggad på step-passet imorgon kväll! Jag var på det förra veckan och jag måste erkänna att det var bland det roligaste jag gjort i träningsväg. Brukar ha gått på step-bas tidigare men det här var mer dans-inspirerat och det var som sagt super kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal