Vårens kurser!



(Klicka för att se en större bild)

Igår kom de flesta böckerna till kurserna jag ska läsa i vår så på bilden ovan så syns böckerna och vilka kurser de hör till, vilket är desamma som de kurser jag ska läsa i vår. Jag är hur taggad som helst på spanskakursen och har redan börjat jobba med nästa veckas spanskauppgifter bara för att det är så kul, det är verkligen inte varje dag om jag längtar efter att få plugga! Dom andra kurserna känns också roliga men so far så är det spanskan som ligger etta.

Ska jag vara helt ärlig så är det här första helgen sedan jag började plugga i höstas som jag känner mig totalt lugn och inte ett dugg stressad över skolan. Jag har full koll på allt som måste göras och som det ser ut nu så ligger jag ju till och med lite före planeringen med spanskan. Företagsekonomin blev jag ju klar med i veckan också så nu är det nya tag som gäller och fortsätter våren så här så slipper jag nog sista-minuten-stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal