Jag dissar tisdag 13/1

Jag vill dissa hela den här dagen främst av följande orsaker:
- Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, detta till följd av två nätter med overkligt lite sömn
- Jag kommer aldrig orka träna idag pga ovanstående
- Det känns som måndag fast det är tisdag
- Saker som skulle gjort mig överlycklig får mig bara att sucka idag
- Jag kan inte ens se om det kommer bli fint väder för det är kolsvart ute klockan 8 på morgonen
- Min mobil har slut på batterier och jag är för trött att hitta laddaren


Allt är trötthetens fel... Allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal