Lite bowling, lite engelska och lite träning...

Idag känns det bättre, fast jag inte följde pappas råd att åka och träna igår!

Nu ska jag snart åka och bowla och det blir intressant. Och intressant är verkligen rätt ord med tanke på hur fruktansvärt dålig jag är på det. Alla som någon gång hört mig sjunga (såväl nykter som onykter) vet att jag absolut inte kan sjunga men jag måste erkänna, jag sjunger bättre än jag bowlar så det säger väl en hel del om mina skills inom bowling. Hur som helst så har Malin besök av två kompisar som hon lärde känna i Kanada och där är det tydligen inte standard med stora bowlingklot, såna som vi har i sverige, utan där har man små klot så nu ska dom få prova på dom stora. Den lilla detaljen att dom kommer ifrån Kanada innebär också att vi kommer prata engelska hela kvällen och när det är något sånt på gång så måste jag förbereda mig mentalt i förväg. Den här gången måste jag ha lyckats ganska bra med det för imorse så pratade jag engelska i en dröm.

Ska försöka hinna till gymmet efter att vi har bowlat, som tur är har dom öppet till 23.00. Ibland är det skönt att träna sent och slippa all trängsel. Å andra sidan är det rätt kul när det är lite mer folk också, även om ett träningspass blir mycket mindre effektivt på grund av att man får vänta på alla vikter och maskiner. Ska försöka få någon ordning på träningspassen så idag blir det armar, även om hela kroppen inte hunnit få sig en genomgång i år.

Imorgon är det förresten inskrivning på skolan och det blir spännande att se vilka hemska summor bokinköpen kommer sluta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal