Underbara helg!

Igår så tog jag det hur lungt som helst, såg let's dance och spelade tv-spel! Har knappt hunnit spela sedan jul och nu har jag varit jätte sugen länge så igår passade jag på. Som jag skrev i förra inlägget är det första helgen på så himla länge som jag har kunnat koppla av helt så idag har jag varit och kollat på Johns innebandymatch, sen ikväll har jag ätit buffé på Droskan med familjen, nu sitter jag och pluggar lite spanska och alldeles strax ska jag åka till Lisa och se på film. En toppen-lördag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal