Thursday, never looking back. It's Friday, I'm in love.

vinter umeå


Foto: Stella Liljeström



Det har varit helt underbart väder i Umeå idag, sol, klarblå himmel och bara 2 grader kallt! Dessutom ligger det kvar snö på alla träd vilket gör allt ännu finare och ljusare. Här uppe i norr så blir vintermörkret extra påtagligt med tanke på att det är ljust dygnet runt på sommaren, trodde aldrig att jag skulle erkänna det men det är tur att vi har snö.

Det är full fart som gäller resten av dagen, jag ska åka ner på stan en snabbis nu, där jag bland annat ska inhandla en ny ögonskugga och ekologisk vispgrädde (den är en del av ett skolarbete!). När jag kommer hem så måste jag hinna jobba lite med skolarbetet, göra mig i ordning och äta middag innan klockan 7. Sen ikväll så är det åter igen dags att koppla på engelskan, förfest och utgång med bland annat Malins Kanadensiska kompisar samt världens bästa tjejer är planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal