"oh who am i to beg for difference"

Sitter på skolan och har ganska nyss träffat min lärare som jag ska i Finansiering och Kalkylering, vilket för övrigt är samma lärare som jag haft i Företagsekonomi A ochB. När jag fick veta att jag skulle ha honom i den nya kursen också blev jag verkligen jätte glad, tycker att han är så himla bra! Fick också veta att jag kommer få MVG i Företagsekonomi B också och det kind of made my day! Om 10 minuter börjar matten och jag är inte lika exalterad över den kursen om jag säger så, egentligen har jag inte svårt för matte men Matte C är inte det lättaste. Dessutom så har jag blivit lite bortskämd här på komvux och haft turen att ha små klasser i alla ämnen (3-8 personer) så bara tanken på att vi är närmare 30 i matteklassen gör mig lite orolig.

Får lyssna på pappa som ofta brukar säga, "det är bara att kämpa på".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal