Make My Monday - vecka 3

Veckans MAKE MY MONDAY fråga hos Bjooti:
Det är lätt att snöa in på vissa färger sminkmässigt - har du snöat in på något speciellt i ögonskuggeväg? Berätta vilka färger (eller om det är specifika färger).


Svar:
Jag är totalt såld och förlorad på alla bruna nyanser som kan tänkas existera och allt detta tog sin början efter att en makeup artist nämnt att brun ögonskugga framhäver det gröna i ögonen om man har brun-grön-melerade ögon, så nu är det brunt som gäller. Nu snackar vi inte bara brunt som i husmus-brunt utan jag tar mig friheten att även inkludera allt från beige till guld i min benämning av brun. Värt att tillägga är att av mina samtliga ögonskuggor så är nästan hälften i någon nyans av brunt. Om jag ska tänka lite framåt i tiden så misstänker jag att lila kommer vara en vanligt förekommande färg på ögonskuggorna i min sminkväska innan sommaren är här...

Kommentarer
Postat av: malin

nu har jag också en blogg!

2009-01-12 @ 21:51:51
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal