Ibland ska man ha lite tur!

Min lärare i företagsekonomi ringde för 20 minuter sedan och undrade om vi kunde ta provet och inlämningen imorgon istället och jag kan lova att det kom lägligt! Eftersom jag bara har inskrivning idag och den börjar klockan 11 så jag lär vara hemma senast vid 2 tiden och då har jag en himla massa timmar på mig att fila på arbetet och läsa ännu mer inför provet.
 
När jag ändå är på stan ska jag gå förbi på Make up store, såg på hemsidan att de har rea och det är lite typiskt med tanke på att jag var där senast i fredags och köpte lite nytt smink men jag ska gå förbi och se vad som finns i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal