Back on track

Helgen blev inte riktigt som planerat, i alla fall inte lördagen. Istället för en lång tjejkväll med bästa tjejerna så blev det många tårar på väg till veterinären, oro hos veterinären, många tårar på vägen hem från veterinären, och sen ännu mera oro i väntan på att telefonen skulle ringa, sen tårar av glädje när veterinären ringde och berättade att det gått att operera Tessan, och att hon klarat det. Fina, älskade hund! När klockan närmade sig 23 så satte jag mig i bilen och åkte till tjejerna för att vara med de sista timmarna.

Det känns som att tiden går så himla fort och det är ju i och för sig trevligt för det innebär att det är vår, ljusa jeans, vita sneakers och skinnjacka snart men samtidigt så vill jag inte att tiden ska gå för snabbt! I måndags vad jag och såg City-Dalen med Amanda och det var intressant och spännande på många sätt. För övrigt undrar jag verkligen vad jag gjorde utan Amanda (Du är bäst darling!).

Nu: Dusch, Sen: Matte plugg och lunch hemma, Senare: Plugg på stan och lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal