down-vecka och snart fredag igen

Så var det snart fredag igen och ännu en vecka har gått och som vanligt så undrar jag vart all tid tagit vägen.

Det har inte varit någon speciellt bra vecka utan jag har varit rätt down och funderat mycket över såna saker som vart jag är just nu och allt jag vill göra men inte kan göra förrän jag är klar med komvux-studierna. Det är jobbigt att se så många gamla klasskompisar försvinna till världens alla hörn och själv vara kvar med allt det gamla. Jag har ifrågasatt mig själv varför jag tagit en sån otrolig omväg när det gäller att få gymnasiebetygen men innerst inne vet jag att det inte spelar någon roll varför utan nu gäller det bara att få det gjort och bygga livet utifrån det liksom. Tills jag hittat tillbaka till motivationen och orken så får jag helt enkelt ta en dag i taget och se att det som är gjort faktiskt är gjort.




Projekt "ny kategori" är fortfarande under uppbyggnad, jag har lite kvar innan det kommer upp men kanske kanske hinner jag det under morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hej! Vad kul att du funderar på att gå den skolan :D Tycker dock inte att det är värt att gå en sån utbildning "bara för kul" eftersom det kostar 25.000:- eller 50.000:- (beroende på hur långt man vill gå)... men det är såklart upp till var och en hur man vill spendera pengarna :) Jag jobbar i en sminkbutik just nu, trivs bra :) Fast det är bara extrajobb, så jag letar andra jobb samtidigt.

2009-02-13 @ 09:34:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal