Sköna söndag

Igår var jag ute och idag har jag varit väldigt trött och inte gjort något vettigt alls. Har legat och sett på tv och sovit till och från hela dagen men jag behövde verkligen en sån här dag så jag mår bra. Nu har jag ätit middag och är piggare så nu ska jag plugga ett par timmar och sen blir det Ben and jerry glass framför Beck med pappa. Precis så som jag vill ha mina söndagkvällar! Pappa är borta rätt mycket på veckorna nu så söndagskvällarna med Beck blir väldigt viktiga, äkta quality time.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har faktiskt aldrig ätit ben and jerrys! är det så gott som det ryktas?

2009-02-15 @ 22:56:10
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal