shopping och sen fredagsträning

Idag har jag haft en sån där härlig shopping dag på stan, var på skolan också och gjorde en inlämningsuppgift som gick super snabbt som tur var! Jag köpte lite kläder och lite hudvårdsprodukter och bilder kommer när jag kommer hem från gymmet. Anna kommer och plockar upp mig nu halv 8 så det blir sen träning för att va en fredag, sen hem och duscha och göra sig iordning för att åka ner på stan vid 10 och träffa tjejerna för en sen fika. Vet dock inte exakt vad jag ska köra på gymmet men det lutar åt axlar, rygg och underarmar, får se hur mycket jag hinner med tanke på att IKSU stänger klockan 9.

Men som sagt, bilder på dagens shopping kommer när jag tränat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal