Microshadows - Make Up Store
























Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är ju sant :) Det lät som en smart idé, att kombinera smink och ekonomi :) Just Umeå blev det för att jag har lite släktingar där, och det verkade som en trevlig stad. Skolan var helt okej... jag skulle velat att det var hårdare. Jag tog alla lektioner och uppdrag väldigt seriöst (eftersom jag ville lära mig och bli bra), men alla klasskompisarna gjorde inte alls det- och det var lite synd. När det gäller lärarna var det lite upp och ner: alla var trevliga, men man vill ju att dom ska vara duktiga och verkligen kunna lära ut också. Huvudläraren (Olle) är jätteduktig :) Upplägget av undervisningen var bra, man lärde sig mycket! En annan skola som jag också rekommenderar dig att kolla in är Make Up Institute (=MIST), det verkar som en bra skola.

2009-02-13 @ 21:57:12
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal