Mattehjärna

Jag är inne i ett riktigt matte-moment och allt flyter på jätte bra och det är hur skönt som helst att känna att jag har fattar det! Jag är verkligen ingen sån som pluggar bäst när det är knäpptyst och jag sitter på en hård stol vid ett bord utan jag pluggar bäst när jag ligger på mage i sängen och har musik på samtidigt, just idag så är det Enya som gäller! Tror jag blivit avskräckt när det gäller att sitta på hårda stolar i ett knäpptyst klassrum från skolan, allt känns så stelt och allvarligt och inte som en rolig grej, som det faktiskt kan vara. Nu var dock tvungen att ta en paus eftersom jag är högerhänt och min högra arm har domnat bort eftersom jag hela tiden håller upp mig med armarna och nu ropade mamma att maten är klar så det blev en perfekt paus!

Någon som har andra plugg-knep?

Kommentarer
Postat av: annawii

haha själv är jag tvärtom ;). Sitter jag i soffna och pluggar börjar jag lätthålla på med annat och drömmer mig bort. Sitter jag däremot vid köksbordet och det är knäpptyst går det superbra :)



kram

2009-02-25 @ 17:33:23
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal