good morning sunshine

Det är helt underbart fint väder i Umeå idag, lite för kallt som vanligt i och för sig men det är ändå inte super kallt utan "bara" -7,5*C och sol, klarblå himmel och sol! Sen eftersom det snöat väldigt, väldigt mycket de senaste dagarna och varit kallt så ligger snön kvar på alla trädgrenar och det ser ut som något slags norrländskt vykort som säljs brevid älg-nyckelringar på turistshoppar.  

Som jag skrev igår så ska jag försöka vara effektiv när det gäller skolarbetet idag och strax ska jag till skolan och gå på matte-stugan så jag hinner ikapp med matten så snart som möjligt. Sen ska jag förbi på distans-skolan och sitta där och göra bort veckans (och nästa veckas?) jobb i grafisk kommunikation och sen har jag mattelektion på eftermiddagen.


Ha en toppen dag och kom ihåg att det mesta går med rätt inställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal