En sån där söndag

Kan väl inte påstå att det varit världens bästa söndag, långt ifrån världens sämsta också i och för sig men ändå lika långt ifrån världens bästa. Gårdagens utgång hamnar inte heller i kategorin värda-krogkvällar utan i ovärda-krogkvällar. Kvällen hade alla förutsättningar att bli bra men jag tappade peppen på vägen och resten blev som det blev. Orkar inte ens gå in på allt som skulle gjort kvällen bättre för då kommer jag bara låta sådär bitter som jag försöker undvika att låta. Hur som helst är det väldigt tur att jag har världens (världens!) bästa kompisar, kvällen blir alltid bättre med er även om allt runt omkring suger.

Tillbaka mot tv:n och fortsatt tittande på världens bästa Beck med världens bästa pappa!


(förresten så jobbar jag på en ny kategori, bilder redigeras och det kommer upp i veckan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal