en effektiv måndag.

Idag har jag verkligen fått mycket skolarbete gjort och det känns jätte bra! Jag satt konstant från 8.20 till 15.00 och det där med att skippa lunchen var både bra och dåligt, det var bra för jag var så inne i det jag gjorde och om jag hade slutat hade jag nog haft svårt att komma in i det igen, det var väldigt dåligt för jag var jätte hungrig innan jag var hemma vid 15.30 och då åt jag och nu är jag hungrig igen... Hur som helst så ska jag åter igen försöka vara så effektiv som möjligt nu i början av veckan så jag kan ta det lugnare i slutet av veckan.

Nu ska jag äta middag (igen) sen klockan 20.00 så går första avsnittet av 5:ans program Charterhjältar och det ska jag se. Kanske inte är så smart med tanke på hur mycket jag längtar efter hela utomlands-grejen med sol, bad och drinkar på en plats som inte alls liknar det som finns här men drömma sig bort kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal