en annan utsikt...





Jag kan utan att ljuga säga att utsikten jag hade från köket (översta bilden) och balkongen (de tre nedersta) i lägenheten på Kos var en helt annan än den jag möts av när jag kikar ut genom fönstret och går ut på balkongen här hemma. Just nu känns det overkligt att jag vaknade upp och att det där var det första jag såg på morgonen - så otroligt annorlunda och så otroligt vackert. Bergen man ser på andra sidan havet på den översta bilden är Turkiet, så nära är det mellan Kos och Turkiet. På bilden med de färgglada balkongerna, den blåa himlen och vattnet nedanför berget är mot hamnen, i andra änden av vattnet ligger bargatan så några gånger hann jag gå längst hamnen under sommaren 2006.

Just nu finns det inte ord för hur mycket jag längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: p. sawyer

hehe okej.. :)

2009-02-26 @ 20:31:03
URL: http://psawyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal