Det har varit helg...

Det har varit helg och fullt upp, fullt upp med att vila och försöka uträtta sådant som ska uträttas under helgen. I fredags hann jag aldrig lägga upp bilderna när jag kom hem från gymmet för det var full fart in i duschen, smink fix, hårfix och klädletande och sen var det slut på tid och dags att åka och fika. Har inte tagit några bilder på koftorna som jag köpte i fredags och jag får se om jag gör det eller inte, bilder på det andra kommer i alla fall nu.

Igår så var jag på en hemmafest och det var verkligen ett bra tag sedan jag var på något sånt sist. Det var kul, kul att träffa nytt och gammal folk, så fler hemmafester tack! Redan klockan 12 var jag väldigt trött men väldigt glad att jag var nykter och tagit bilen så jag snabbt kunde ta mig hem och krypa ner i sängen och sova.

Idag har jag varit duktig och gjort mindre roliga saker som att byta sängkläder, städa garderoben, lägga in alla rena kläder i garderoben och pluggat spanska. Fast spanskan är kul när jag fattar och om ju längre jag sitter med det desto mer fattar jag och då blir det roligt så från början var det tråkigt men det blev kul mot slutet fast nu har jag tagit en blogg- och matpaus.

Ikväll ska jag (som vanligt på söndagar) se bästa Beck med bästa pappa och äta något gott, det lutar åt att det blir grönsaker och dip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal