Design byte, ont i halsen och träningsabstinens

Jag är väldigt less på min design här på bloggen för tillfället, och då framförallt headern, så bli inte förvånade om det ser annorlunda ut på bloggen inom en (förhoppningsvis) rätt snar framtid. Vet dock inte vilken färg jag skulle vilja ha eller nåt sånt och det är ingen bra början..

På tal om saker som inte är bra så har jag ont i halsen och det suger för det var inte alls länge sen jag var sjuk sist men den här gången känns det konstigt annorlunda och jag vet inte om jag ska ta det som ett bra eller dåligt tecken. Hur som helst så vill jag inte ha ont i halsen utan jag vill träna, flera timmar vill jag träna tills jag knappt orkar gå eller är så slut i armarna att jag knappt orkar köra hem. Men om det nu skulle va något så vill jag inte sprida runt det i hela kroppen så jag blir sjuk igen. Så träningen får vänta. Dock vet alla som känner mig att jag inte gillar att vänta. Vet inte om jag skrivit det förut men jag hatar att vänta så mycket att jag knappt vill beställa saker från t.ex webbshoppar för jag vet att det kommer ta tid innan jag får dom och det gillas inte. Just det med webbshoppar fick jag bekräftat idag sedan jag kikat runt på nelly.com och struntat i att beställa (just nu i alla fall) för att jag vet att jag kommer bli tokig av att vänta, men känner jag mig själv rätt så lär jag ändå göra en beställning dom närmsta dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal