Björk & Berries och Lumene



I fredags köpte jag i alla fall en body lotion från Björk & Berries på Åhlens och den luktar verkligen hur gott som helst, som godis! Jag hittade deras hemsida för några veckor sedan och funderade på att göra en beställning på bland annat den här och sen såg jag till min stora lycka att både Åhlens och Kicks säljer deras underbara produkter.







Jag åkte också förbi på Kicks på Strömpilen för att köpa en ansiktskräm som återfuktar bättre än den jag har nu men det slutade med att jag kom hem med ansiktsrengöring, ansiktsvatten och en dagkräm från Lumene. Jag har hunnit använda produkterna några gånger och måste erkänna att jag än en gång fallit direkt, jag är super mjuk i ansiktet och utslagen är helt borta. Tjejen jag fick hjälp av på Kicks var förresten en av dom absolut trevligaste och hjälpsammaste jag träffat i en affär i Umeå någon gång.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Självklart får du länka till mig :D :D

Ja jag trivs jättebra i Umeå, och nu har jag precis hittat ny lägenhet där.. Tackade ja till en idag :) Så nästa vecka flyttar jag in där.

2009-02-22 @ 19:48:48
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Bea - den rätta Bea ;)

Haha! Men jag tycker också att du har en fin blogg ;) Blev lite fundersam ba "hmm, har jag skrivit något som jag verkligen inte kommer ihåg?! :O" haha



I veckan ska jag jobba med mamma nästan varje dag så det kan bli lite svårt för mig att klämma in en lunch. Men jag ska se vilka tider vi ska jobba så kan jag höra av mig när jag vet! :)

2009-02-23 @ 13:59:24
URL: http://abej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal