att så lite kan göra så mycket...



Åh så underbart skönt det var att träna! Känner mig som en ny (lugnare!) människa och jag tror till och med att jag kommer kunna somna utan några större problem ikväll. Det var jätte kul att träna med Anna i alla fall och jag hoppas att vi fortsätter såhär för det är guld med sällskap när den andra personen är på samma ambitionsnivå som man själv är.

Trots att det är alldeles för länge sen jag tränade och att jag varit sjuk osv så kändes det ändå rätt bra med vikterna, kan väl inte påstå att jag kunde ta lika mkt som när jag tränade som mest men vägen tillbaka bör inte vara allt för lång.

Jag körde i alla fall biceps, triceps och lite mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal