8 december 2009

Jag är ganska nyss hemkommen från gymmet och nu börjar illamåendet släppa, jag kan inte minnas när jag var såhär utmattad efter ett gympass senast! Illamående brukar jag dessutom bara bli av spinning men jag antar att det är ett tecken på att jag jobbat på bra.. Förutom ett rå-bra gympass så fick jag en liten annan bonus med - great!

Dagen har gått fort och jag och N var på Born to read i förmiddags och det är namnet på en sago- och sångstund på biblioteket som är för barn mellan 0-24 månader, sen så blev jag tagen för att vara N's mamma också. C var på den förskolan som Grandma tar henne till och dom åt lunch ute så jag behövde bara ta hand om N när vi skulle äta. Sen när C kom hem så hade jag redan lagt N och det var nap-time för hennes del också så sen var det lugnt. Båda sov fram tills Grandma kom tillbaka så det blev en lugn eftermiddag också.

Är som sagt helt slut och klockan är mycket så det får bli ett kort inlägg idag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal