4 december 2009

När vi har ätit middag på fredagarna så blir jag alltid lika glad för då vet jag att det är helg, vilket alltid innebär två, hela dagars ledigt för min del! Den här veckan har som sagt gått jätte snabbt men det gör inte helgen mindre underbar utan jag var lika glad som alltid idag efter middagen.

Dagen var rätt händelselös och det finns inte mycket (läs: ingenting!) intressant att berätta om den.

Ikväll har jag varit på bio med Dani och ett gäng andra tjejer och vi såg Brothers - men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Fastän jag var väldigt inne i den och väldigt fokuserad under hela filmen så tror jag faktiskt inte att jag tyckte om den så mycket som helhet. Slutet kändes helt fel men den hade ändå delar som var underbara och den äldsta av barn-skådespelarna var verkligen helt otrolig. Men som helhet.. njäe!

Nu är klockan snart 1 och jag ska alldeles snart lägga mig och sova. Imorgon  bitti ska jag posta julklapps-paketet hem och jag håller tummarna att frakten inte blir så jätte dyr. Sen ska i alla fall jag och Victoria in till DC och sen är vi bjudna på middag hemma hos en ny aupairs värdfamilj innan vi ska på bio och se The blind side. Har hört att den är jätte bra så jag har höga förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal