3 december 2009

Jag överlevde springturen igår fast min pulsklocka har gett upp och slutat funka. Köpte den för mindre än ett halvår sen så det är ju rätt drygt att den lagt av - har inte direkt lust att lägga 700 kronor på en ny och kvittot låg tydligen inte där jag trodde heller, mamma letade. Det var blött och just när jag kom in på våran gata så blev det ännu värre och regnet bara öste ner men då var jag ju ändå hemma. Mina löparskor är fortfarande blöta så nu ska jag kasta in dom i tvättmaskinen så blir de rena också!

Den här torsdagen har varit precis som de flesta torsdagarna är. A var som vanligt på sin förskola hela dagen och C var på sin förskola på förmiddagen. På torsdagar och fredagar så är det jag som sjutsar C till hennes förskola så det blir en del tid i bilen eftersom jag lämnar av henne vid 9 och sedan ska hämta upp henne kvart i 12. Hennes förskola ligger en bra bit bort och det tar en timme att åka dit och hem igen så när vi kom hem var det bara att äta lunch och sen var det dags för dom små att sova.

Jag hade några veckor då jag var super seriös och pluggade spanska medan C och N sov på eftermiddagen men det har varit lite si och så med den saken på slutet. Brukar röja undan i köket och nån gång i veckan så brukar jag baka. Idag gjorde jag en plåt pepparkakor och tvättade lite av mina egna kläder och det behövdes..

Känns lite konstigt att det fredag imorgon, tyckte precis att det var måndag men jag gillar när veckorna går fort. Nu ska jag lägga mig och kolla på Paradice hotel och sen läsa innan det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tja, försök att torka upp den med hårtorken (länge) om du har tur så funkar den sen. P

2009-12-04 @ 21:31:38
Postat av: Stella

Men pappa, den slutade ju fungera för flera veckor sen och SÅ mycket regnade det inte i förrgår! Och förresten har jag ingen hårtork heller ;)

2009-12-05 @ 01:34:51
URL: http://stellal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal