17 december 2009

Det har varit en väldigt vanlig torsdag rent jobbmässigt och det känns som om jag mest har suttit i bilen som vanligt på torsdagar..

När jag slutade så promenerade jag in till Bethesda där jag mötte Malin och Frida för middag på Café Deluxe och det var super mysigt, även om min pizza inte alls var lika god som sist. Det är ingen sån där pizza som dryper av fett utan mer som bröd med topping liksom och sist var det jätte gott i alla fall.. Vi åt såklart (nu för tiden är det såklart..) efterätt också och jag åt en brownie. Det är så underbart att ha Fridis här i DC igen, om än bara för en helg!

Efter att vi hade ätit så droppade tjejerna av mig på gymmet och jag körde ett rätt lugnt rygg- och magpass. Även om jag var jätte trött så var det skönt att träna så pass sent eftersom det är mindre folk vid den tiden, vilket innebär bättre fokus och färre störmoment. När jag var färdig-tränad, duschad och ombytt så hade jag sån tur att jag fick både sjuts och en pratstund, och bättre blir det faktiskt inte..

Nu ska jag försöka sova - och förresten, helgen kommer bli awsome!



It's crazy but it's true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal