16 december 2009

Imorgon är det exakt en vecka kvar till julafton men det känns som om det lika gärna hade kunnat vara en månad kvar..

Det har gått bra att jobba idag, även om den här veckan går hur långsamt som helst.. Hade både C och N hela dagen så i förmiddags så fick C måla och hon verkade verkligen gilla det! Sen åt vi lunch och sen var det nap-time och sen skulle vi hämta A på förskolan - precis som vilken onsdag som helst. När vi kom hem sen så fick tjejerna dekorera pepparkakor med icing och det var uppskattat kan jag lova och jag var så stolt över A! A har en tendens att vilja smaka på allting och hon älskar det som är sött och icingen var verkligen super söt men hon höll sig och jag behövde inte ens påminna henne.

Kvällen har spenderats på gymmet och då menar jag verkligen hela kvällen! Kom dit vid kvart över 7 och var hemma igen strax efter 11..

Klockan är som vanligt alldeles för mycket och jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mina sömnrutiner.. Nu ska jag i alla fall se PH och sen försöka sova!



(förresten livet rätt underbart här borta ibland.. eller ja, för det mesta..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal