14 december 2009

Det har inte varit någon toppen måndag utan både jag och barnen har varit trötta och väldigt lätt-retliga hela dagen. Hade skrivit ett längre inlägg men det försvann då datorn hände sig så det blir en kort sammanfattning..

I förmiddags så städade jag och C pussel-pyssel skåpet och det behövdes verkligen, nu går det att öppna skåpet utan att bli överfallen av teckningar och pusselbitar. Sen åt vi lunch och sen var det nap-time. Granma kom hit och sen hade jag rast i några timmar. Jag var som sagt jätte trött och struntade i de ärendena jag hade tänkt göra under rasten och istället la jag mig och sov. Och det säger rätt mycket eftersom jag aldrig kan somna på dagarna om jag inte är sjuk men det kunde jag idag och det behövdes. Vaknade och hämtade A på förskolan och sen gick sista timmen rätt snabbt.

Åkte till gymmet nästan direkt efter att jag hade slutat och det var lite dumt eftersom jag inte hade ätit något mer än en banan sen lunch, men jag behövde verkligen komma hemifrån efter den jobbiga dagen. Det gick över förväntan att träna, bortsett från en del störande inslag. Det här med folk som inte förstår hintar (typ "nej, jag vill inte prata med dig medan jag tränar idag heller") måste jag förresten avhandla i ett senare inlägg.. Gymmet är som vanligt dagens bästa och jag var hemma igen vid 10 så det blev en väldigt sen middag idag men gott var det!



Nu måste jag försöka somna innan jag blir hungrig igen och trots en jobbig dag så somnar jag med ett leende på läpparna ikväll..

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat att vila dig i form. kraaaaaaaaam

2009-12-15 @ 06:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal