13 december 2009

En väldigt mysig helg lider mot sitt slut men det känns helt okej faktiskt..

Dagen blev som planerat och jag bakade lussebullar, eller lussecat's som är mitt nya nickname på dom, i förmiddags. Hann prata med mamma och pappa, och som alltid var det super mysigt! Sen kom Victoria och hennes host-kid och hämtade upp mig vid halv 2 och då åkte vi till IKEA och kollade på lucia-tåget där Malin, Amanda och Lisa var med. Jag åt en liten prinsesstårte-bit, en halv lussebulle, en skiva vitlöksbröd och en apelsin - alltså väldigt lite jämfört med sist vi var där, haha. Lucia-tåget var fint men det var lite svårt att hitta julstämningen med tanke på att det ös-regnade ute.

Sen på vägen hem så släppte Victoria av mig på gymmet och jag cyklade i 70 minuter och stretchade igenom kroppen ordentligt efter och nu är jag sådär mysigt trött. Orkar inte skriva mer för tankarna är på annat håll och nu ska jag se PH innan det är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal