12 december 2009

Fastän jag inte planera dagen eller gjorde något speciellt så blev det ändå en bra lördag! Jag tog det lugnt på förmiddagen och åkte till gymmet vid halv 12 för att köra igenom benen och det gick helt okej, även om jag måste erkänna att jag hade lite brist på fokus under större delen av passet. Kom i alla fall därifrån med ett leende på läpparna och det är väl ändå huvudsaken..?

Först var det tänkt att jag skulle träffa Victoria och Amanda för lunch/brunch när jag hade tränat men träningen drog ut så mycket på tiden att det inte blev av. Jag åkte ner till friendship height en sväng och köpte en t-shirt på footlocker, som för övrigt har usa's otrevligaste och mest inkompetenta personal. Innan jag var hemma igen så var klockan 4 men familjen var borta så jag fick lite lugn hemma-tid innan dom kom hem från något julfirande på hostmum's jobb.

Åt middag med familjen och sen kom Amanda, Victoria och Lisa och hämtade upp mig. Vi åkte in till Bethesda där tjejerna åt middag medan jag nöjde mig med glass på en mysig irländsk pub/restaurang (typ som Pipes i Umeå). Första planen var att gå på bio men vi hyrde film och köpte lite gott på Giant istället och åkte hem till Victoria istället. Filmen sög verkligen men sällskapet var guld så det gjorde inte så mycket!

Imorgon så är det Lucia och det firas med lucia-tåg på IKEA vid 2 så jag hänger med Victoria och hennes lilla grabb dit. Innan det hade jag tänkt ge mig på att baka lussebullar och sen efter lucia-tåget ska jag träna. Får se hur kvällen avslutas imorgon men jag måste skriva klart alla julkort och posta dom så att de hinner fram i år i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal