11 december 2009

Friday I'm in love - äntligen fredag och äntligen helg!

Nästan direkt då jag hade slutat jobba ikväll så åkte jag och Fred, en kille som är au pair i samma område som mig, och tränade. Vi hade först tänkt att träna och sen gå på bio men det fick bli lång-träning och väldigt sen middag istället men nu är jag nytränad, mätt och belåten i alla fall. Vi körde i alla fall rygg och lite mage och det gick bra tills jag blev hungrig och ofokuserad. Hade ätit gröt och en macka vid halv 5 men vi var inte färdiga med träningen förrän typ 20 över 9 och då var energin slut för länge sen.

Nu ska jag se de två senaste PH avsnitten och sen sova - vet inte alls hur helgen ser ut men det blir nog bra..




time to shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal