Ett tjockt kuvert med massa info!

Idag fick jag ett super tjockt kuvert från STS och Interexchange med massor av roliga grejer i!


Med i kuvertet fanns...

...min hostfamilys application. Eftersom vi hade matchat redan så har jag aldrig sett den tidigare och det var kul att kolla igenom den även om det inte var så mycket nytt, jag visste det mesta sen innan men det är alltid kul att få läsa sånt där ändå!

... min Local Coordinatior's kontaktinformation och mer information om henne. Henne har jag också varit i kontakt med redan men som sagt, alltid kul att få veta mer!

...en massa papper som behövs inför ambassadbesöket och all information om det. Jag har bokat in det besöket till torsdag den 4e, så det blir en sväng ner till Stockholm nästa vecka.

...information om försäkringarna. Vad som ingår i bas-försäkringen och vad som ingår om man tecknar en plus-försäkring.

...lite information om au pair skolan i New York. Fick bland annat veta att au pair skolan hålls på hotellet The New Yorker som ligger mitt på Manhattan - hur tufft är inte det?!

...en "Travel ID button" som dom tycker att jag ska bära "as I travel from my home country to New York City.". Haha, lite skoj men den var en snygg blå-färg i alla fall!

... och en massa andra papper som jag inte hunnit sätta mig in i vad det är för något än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal