Träningstankar




Efter en väldigt dålig träningsvecka så är jag hur peppad som helst på den kommande veckan, som ska bli betydligt bättre träningsmässigt.

Jag har gjort ett nytt träningsschema som är på 5 dagar istället för 4 eftersom jag i princip alltid tränar 5 gånger per vecka i alla fall. Ska bli himla kul att se om det blir någon skillnad. Har splittat på bröst & axelpasset och kör det på två dagar istället för en och bytt dagar på en del muskelgrupper.

Jag kommer köra på det här träningsschemat under första tiden i usa också och det känns skönt att ha något nytt och fräscht att köra på med när jag kommer dit, sen får jag se om jag måste dra ner det på 4 dagar ändå men jag ska försöka med 5 och se om det funkar. Kommer köra på det här schemat de här 3 veckorna som är kvar tills jag åker så då hinner jag få ordning på alla övningar och få det att rulla på innan jag kommer dit.


Jag är sådär rastlös som jag blir av att inte träna och inget blir bättre när jag har massor av tankar som snurrar heller så jag ska åka till gymmet en sväng och köra ett rätt fritt pass med fokus på mage men med lite av varje bara för att få igång kroppen.

Kommentarer
Postat av: Malin

"dehär tre veckorna jag har kvar" !?!

2009-08-23 @ 15:43:40
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal