Packa på 20 minuter?

Jag hade en helt sjukt stressig dröm inatt och när jag vaknade till så var pulsen hur hög som helst!

Jag drömde i alla fall att jag fick ett telefonsamtal från någon på au pair organisationen (den i usa tror jag?) och fick veta att mitt plan till NY  skulle gå om 4 timmar. Jag var alltså här i Umeå och hade inte packat eller någonting och skulle hinna det plus att ta mig till Arlanda på 4 timmar. På något sätt så lyckades jag och även om jag var hur stressad som helst så känns det lite skönt att jag drömde att jag packade på 20 minuter och klarade av det, haha! Jag minns att jag, i drömmen, tänkte att det var tur att jag hade skrivit en lista på en del av de viktigaste sakerna (det har jag gjort, på riktigt) så den listan ska jag hålla hårt i..

Innan jag skulle ner till Kos sommaren 2006 så var jag också rätt stressad över packningen, eftersom jag inte visste hur länge jag skulle vara där, och då drömde jag något om en nagel-fil och flygresan så då fick jag för mig att jag var tvungen att ha med mig en nagel-fil i handbagaget. Sagt och gjort, jag köpte en ny nagel-fil som jag hade i handbagaget och flygresan gick hur bra som helst, sen om det hade något alls med nagel-filen att göra är en annan sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal