"Hejdå, ses om ett år"

Jag misstänker jag har gjort bort ett av de jobbigaste "Hejdå, ses om ett år" - hejdå:en nu på morgonen. Alla är självklart jobbiga men vissa får tårarna att bränna bakom ögonlockan och klumpen i halsen känns extra mycket. Vill inte ens tänka på när jag ska säga hejdå till mamma, pappa och John, usch!

Samtidigt vet jag att jag kommer få uppleva så himla mycket kul och ett år är inte så himla länge och det går fort! Om jag tänker tillbaka och funderar över vad jag gjorde för ett år sen och vad som har hänt sen dess så är det nog inte så himla mycket.


Nu ska jag maila host-dad och sen ska jag ner på stan en sväng och fixa lite grejer inför ambasad-besöket, bland annat ta kort till visumet och fixa ett personbevis.

Kommentarer
Postat av: anna

heeej :) det har gått bra hitills iaf. så sjukt nervös var jag! vart i bethesda ska du bo? men shiit, du kommer ju ganska snart :)

2009-08-29 @ 06:16:02
URL: http://aupairanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag är Fridas mamma o jag vill bara önska Dej Lycka Till!!! Du kommer att få uppleva MASSOR med skoj:) Med skype så känns det ändå "ganska nära"!!! Sköt om Dej!!!! MVH "Fridas mam Maria

2009-09-02 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal