En sån där underbar dag!

Idag är det en sån där underbar dag då jag har hur mycket energi som helst och mår super bra!

Mamma fyller år idag så var vi uppe redan innan klockan 6 för att hinna gratta henne på sängen, hon är en sån som vaknar rätt tidigt så det gäller att vara uppe innan henne för en gångs skull. När hon hade fått sina presenter så var klockan inte mer än 10 över 6 och jag var pigg så jag åt frukost och åkte iväg till gymmet för att göra bort dagens träning och ha resten av förmiddagen fri för lite andra ärenden.

Träningen gick hur bra som helst (antar att det var en rätt rejäl humör-höjare...) och vid kvart över 8 så körde jag pappa till flyget. Jag har bara tagit det lugnt fram till nu och strax ska jag snart åka iväg och fixa lite grejer inför resan och sen ska jag vara barnvakt ett par timmar. Sen hem och laga middag och sen ska jag klippa mig och färga håret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra dag det lät som!

Själv har jag varit hos sjukgymnasten och fått reda på att det inte är något fel på mina knän, utan att det är mitt bäcken som är snett (och även mina ben olika långa) och att det är detta som orsakar att knäna aldrig blir bra... Hm, låter kanske värre än det är för tydligen så var det ganska vanligt och gick att fixa! Nåja, Liv var på på torsdag lät det som... Vi får höras om tid och sånt. Puss

2009-08-25 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal