Dumma söndagar..

Det är söndag och jag är helt otroligt trött men kan verkligen inte förstå varför.

Var ute på TC igår med tjejerna och hade verkligen världens toppen kväll! Jag var nykter och körde och kom hem vid 3, somnade vid 4 och sov länge idag men är ändå så utmattad att det gör ont i kroppen. Håller tummarna att jag inte håller på att bli sjuk..

Jag åker ner till Stockholm med pappa på onsdag och kommer hem på fredag men utöver det så är det helt blankt i kalendern. Ska träna på som vanligt, börja fundera på vilka kläder jag vill ha med mig och förhoppningsvis hinner jag träffa lite kompisar också. Det gäller att ta vara på tiden nu.

Mamma åkte bort på kurs idag och kommer inte hem förrän på fredag och det suger. Vill ha henne nära hela tiden fram tills jag åker men nu är hon inte det och det suger som sagt. När hon kommer hem så är det bara drygt en vecka tills jag åker, näe usch jag orkar inte ens tänka på det just nu.

Hade ju blivit en betydligt bättre söndags kväll med mysigt sällskap och en bra film men i brist på det så får jag väl nöja mig med en snarkande hund och en bra film. 


Låter ju sådär lagom positiv ikväll men imorgon är det måndag och måndagar betyder nystart, right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal