Då och nu - 14 månader



Har suttit och kollat på lite gamla bilder och försöker bestämma mig för om jag ser äldre ut nu än för ett år sen. Det bara drygt ett år sen, i know, men jag fyller 21 snart och redan efter 20 börjar det väl gå utför, haha... Första bilden är från en dag då jag och Anna lånade fotostudion på skolan så det är hon som tagit första bilden.

(Som en liten parentes kan jag tillägga att det var väldigt, väldigt länge sen jag fotade i en studio och jag saknar det så det kliar i fingrarna och att det vore grymt att ha tillgång till en riktig studio med all utrustining när jag ska fota Ante nästa gång!)

Den tydligaste skillnaden jag ser på bilderna förutom hårfärg, frisyr och piercing är att jag är betydligt smalare i ansiktet på den nyaste bilden än på den äldre. Vinklarna bilderna är tagna ur förstärker det också men jag ser det i vanliga fall när jag tittar i spegeln nu också, ligger några kilo lägre i vikt nu än då. Jag skyller på att jag är singel nu och att myskvällarna med en chips och godis är betydligt mer sällsynta nu för tiden!

Förresten ser jag brunare ut på första bilden och även om det nog mest beror på färgerna i bilderna så tror jag ändå att jag ska unna mig några minuter i solariet efter att jag tränat idag. Såg en bild från sommaren 2007 när jag hade brunt hår med rätt mycket rött i och jag var brun och det var snyggt - och en bränna skulle inte sitta helt fel nu...

Kommentarer
Postat av: anna

2009-04-10 @ 08:38:40
URL: http://heute.blogg.se/
Postat av: anna

Vad lustigt, du ser både yngre (på ett bra sätt) och snyggare ut på den nya bilden. Diggar nya hårfärgen förresten.

2009-04-10 @ 08:39:26
URL: http://heute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal