I brist på annat...

Hittade den här listan på cosmopolitan och i brist på annat att skriva om så fyller jag i den eftersom jag ändå har en kategori som heter listor...


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?
 Så mycket singel man kan bli.

2. Är du lycklig?
Ja, det är jag..

3. Är du uttråkad?

Helt otroligt - längtar efter att se och göra något nytt!
4. Är du ledsen?
Vet inte om ledsen är rätt ord men ja..

5. Är du italienare?

No no
6. Är du cool?

Ibland kanske?
7. Är du från Irland?
No no

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?

Yes


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja, det gör jag helt klart!
2. Har du någon gång blivit sårad?

Det har hänt.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?

Yes i have...
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Ja.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Ja, det har jag.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Det har jag säkert haft nån gång?!
7. Är du kär?
Attraherad och intresserad kanske, men inte kär..

8. Vill du gifta dig när du blir stor?

Jag vill gifta mig nån gång ja...


TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?
Har inget av det men helt klart bilddagboken om jag ska välja.
2. Hår eller ögon?
Ögonen, helt klart!

3. Katter eller hundar?
Hundar..

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?

Tveklöst några få bästa!
5. Coca-Cola eller Pepsi?
Coca Cola - light...

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
You want what you can't get, jag vill ha en romantisk hemmakväll...

7. Pengar eller lycka?
Lycka!

8. Dag eller natt?
Omöjligt att välja - båda kan va bäst.

9. Msn eller mobil?

Mobil.


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?

Näe, jag smet sällan utan sa att jag tänkte dra och sen drog jag, fast det var sällsynt.
2. Brutit nåt?

Inga ben?
3. Gjort nåt du ångrar?

En hel del..
4. Hoppat Bungee Jump?

Nej, men det vore as tufft att prova!
5. Ljugit för någon du tycker om?
Tyvärr, ja..

6. Ätit en hel tårta?

Nej, "rekordet" är 3/4 av en tårta, hah.
7. Gjort bort dig offentligt?
Absolut!

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?

Ja.. Mer än en gång och mer än ett ex men det var länge sen.
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Usch ja..

10. Velat försvinna?
Det har jag säkert, om det gills som att försvinna om man vill åka bort så ja..



SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde:

Mamma.
2. Telefonsamtalet du fick:

Pappa.
3. Personen du var med:

Anna och Sarah.
4. Roligaste grejen som hänt:
Studenten var helt amazing så.. Studenten!

5. Personen du smsade:
Anna.
6. Personen du tänkte på:

Bea, eftersom jag snackar med henne på msn just nu.
7. Du skrev till på myspace:

Har inte myspace så ingen.
8. Du kommenterade:
Ingen aning?
9. Du tillbringade natten med:

Inga kommentarer...
10. Du kramade:
Mamma eller pappa antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal