The falling star

Såg en fallande stjärna när jag kom hem från Iksu ikväll och det var tufft! Jag brukar aldrig se sånt och så uppspelt som jag blev höll jag på att helt glömma bort att önska något. Fast rent reflexmässigt kom jag att tänka på en grej direkt jag såg stjärnan som föll så det blev önskningen också! Jag har tänkt lite på det där att man inte ska säga vad man önskar när man blåser ut tårtljus, ser fallande stjärnor och sådär och egentligen är det lite dumt att man inte ska berätta vad man önskar. Hur ska då någon kunna veta att man önskar det?!

Träningen gick kanon och världens bästa U var instruktör på body balance passet! Efter body balancen blev det en timme uppe i gymmet också och det var lätt det bästa passet på väldigt väldigt länge. Toppen kontakt med musklerna trots att jag körde rätt tungt - ååh vad jag älskar den känslan!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på en ljudbok och sen sova! Med tanke på att jag inte kan bestämma mig för om jag ska ut och resa lite i veckan eller inte så är det väl lika bra att vara pigg imorgon för säkerhets skull...

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

coolt! Det var länge sedan jag såg en fallande stjärna. När jag tänker efter var det nog länge sedan jag kollade upp mot stjärnorna också, vilket kan vara en förutsättning..

2009-04-14 @ 08:37:36
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal