Tankarna snurrar!

Det är rätt mycket just nu - tankarna snurrar mer än vanligt och telefonerna är under hård övervakning!

Och så var det ju det där med bilderna som jag hade tänkt lägga upp idag... Det har inte blivit av som ni säkert märker men dom kommer, ska inte säga när för det vet jag inte exakt men nån dag i veckan bör jag hinna fota och fixa.

Sarah fyller 20 idag och det ska firas, inte nu till helgen men nästa, grattis snygging!

Jag fastnade i badrummet när jag hade gjort mig klar för natten och nu ser min hand om som en regnbåge eftersom jag testat alla ögonskuggor ihop med några grejer jag köpte i Stockholm, recension kommer på dem och även på Disp's glansspray vi fick på bloggträffen!

Mitt rum ser ut som om en orkan dragit fram så en storstädning står högt på att göra listan.

Som sagt tankarna snurrar mer än vanligt men nu ska jag försöka sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är kul med såna gamla minnen :D

Fin header du har förresten! :)

2009-04-29 @ 23:44:51
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal