Oh, let's make it last forever

Jag är på hur bra humör som helst idag, så bra humör att jag lätt skulle kunna vara irriterande för människorna i min omgivning om dom var på mindre bra humör!

Gårdagens bloggfest var toppen och jag hade verkligen super roligt hela kvällen. Kvällen avslutades också bra och sånt uppskattas alltid. Drack väldigt lite igår så jag är jätte pigg idag, vaknade första gången klockan 7 så det säger väl en hel del om dagens tillstånd, haha. Lovar att lägga upp de få bilder jag har, skriva mer om gårdagen samt lägga upp bilder på innehållet i goodiebagen senare idag.

Nu ska jag åka till flygplatsen och hämta min älskade bror som äntligen kommer hem från Italien!

Kommentarer
Postat av: annawii

Tack för igår gumman, du är en sån härlig tjej! Jag vaknade strax efter dig (vid halv åtta) och var pigg och fräsch skönt!



kram

2009-04-05 @ 13:50:03
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal