Mot Uppsala!

Imorgon åker jag ner till Uppsala, äntligen! Syftet med att jag åker ner är att träffa Hanna och se hur hon bor men jag är inte den som inte försöker förena ett nöje med ett annat så jag ska spendera morgondagen i Stockholm innan jag åker upp till Uppsala sen på eftermiddagen. Jag tänkte passa på att shoppa lite och känner jag mig själv rätt så kommer det bli mest smink och liknande!

Ska hur som helst bli underbart att träffa Hanna igen, få spendera ett par dagar med henne och catcha up lite vad som hänt sen sist vi sågs. Det ska också bli jätte kul att se hur hon bor och få se Uppsala lite mer ordentligt än tidigare då jag bara stannat till där med familjen på väg mot andra semestermål. Ska träffa Lisa, som jag gick gymnasiet med, en sväng på torsdag också och henne var det ännu längre sen jag träffade så det här kommer bli en bra resa!

Det drygaste med att resa är att packa. Jag har aldrig gillat det för jag kan aldrig bestämma vad jag ska ta med mig och vad jag ska lämna hemma. Tllexempel kan jag omöjligt ta med mig allt smink men har svårt att välja vad jag ska ta med eftersom jag inte vet vad jag kommer köpa. För om jag köper en as läcker kajal så måste jag ha med mig matchande ögonskuggor... Känns rätt skönt att mina "problem" inte är större än så här ikväll om jag ska vara ärlig, haha. Nu måste ta tag i packningen för sen ska jag sova, har varit super trött hela eftermiddagen och kvällen och längtar efter att få lägga mig.



Nu, lite drygt 50 minuter senare är packningen så gott som klar, ögonskuggesamligen är nedbantad till 6 skuggor och jag förundras än en gång över hur mycket saker jag kan tyckas behöva trots att jag bara ska vara borta 3 nätter... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal