Kom hem lillebror!

Min kära lillebror är, som jag skrivit tidigare, i Italien i veckan och jag måste erkänna en sak: det värsta med att han är i Italien är inte att det är "typ sommar" där utan det absolut värsta, det är att han inte är hemma! Hallå, jag har fri tillgång till hans x-box, vad är problemet liksom?! Men efter 4 dagar som tillfälligt ensambarn klättrar jag på väggarna och funderar på hur snabbt jag skulle kunna hitta någon slags stand-in-lillebror som lever om lite grann.

Det är för tomt, för tyst och för tråkigt utan honom - kom hem nu John!

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; Haha, ja, eller hur. Jag själv spelar också en del tv-spel och spender mycket tid vid datorn, så kan väl inte klaga helt heller ;) haha. Tack så mycket :)

2009-04-02 @ 22:57:41
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Anna

åh HEJ STELLA. Vad glad jag blev när jag såg att du kommenterat!



Ja, jag var arbetslös under hela hösten. Sökte en miljon arbeten, men det var omöjligt. Inget kan få en att känna sig lika värdelös. Iallafall, så då åkte jag till Tyskland för att arbeta som au pair.



Familjen visade sig vara galen, men jag hittade en ny familj för en vecka sedan som jag just flyttade in hos. Så kan man väl sammanfatta de senaste, uhm, 8 månaderna.



Och du pluggar, eller hur? Hur är allt, hur är livet? Du kan ju annars maila mig om du vill, [email protected]

2009-04-03 @ 00:52:24
URL: http://heute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal