Ett lyckligt slut - till slut...

Nu är äntligen den här hår-historian avslutad!
 
Det blev som jag befarade, det vill säga katastrof, när jag skulle färga det själv. Till mitt försvar kan jag säga att jag färgat håret hemma väldigt, väldigt många gånger och det har aldrig blivit så misslyckat som i förrgår. Hur som helst så fick jag en tid idag på Headline på strömpilen Emma som fixade mitt hår gjorde ett kanon-jobb Nu är jag jätte nöjd och Emma sa att jag skulle lägga i en schampo-toning om ungefär en månad så färgresultatet blir ännu jämnare.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hejsan : )

Produkterna (innan jag fått upp min egen webshop) finns att kikas på här:

www.foreverliving.se, sedan är det bara att maila mig för prisuppgifter och beställningar och liknande : )



Kram!

2009-04-01 @ 20:49:04
URL: http://lindablom.se
Postat av: Anonym

Hörre din tok! (: Resultatet blev dock väääldigt snyggt Stella! Rött passar dig perfekt!

Jag ligger och är superförkyld, det är sämst. Ringer sig imorgon om jag fått tillbaka rösten! :)pusslove!

2009-04-01 @ 21:39:43
Postat av: anna

/ anna :) tihi

2009-04-01 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal