en promenad och fyra alternativ

All min energi som varit som bortblåst den senaste månaden har kommit tillbaka tack vare solen! Det var kanonväder igår och det är jätte fint idag också. Jag kom just hem från en långpromenad tillsammans med mamma och Tessan och det var verkligen helt underbart. Jag hade till och med för mycket kläder så jag fick lov att ta av mig en tröja efter halva vägen och det är ett säkert vårtecken!

Jag har för tillfället 4 alternativ och försöker bestämma mig för hur jag ska göra. Alternativ 1 är att jag följer med pappa som ska åka ner till Gävle en sväng (åker i eftermiddag och kommer hem imorgon kväll eller torsdag dag). Alternativ 2 är att jag följer med mamma till Sundsvall (åker torsdag morgon och kommer hem fredag kväll). Alternativ 3 är att jag följer med pappa till Gävle och sen stannar i Sundsvall och är där med mamma (alltså, åker i eftermiddag och kommer hem fredag kväll). Alternativ 4 är att jag helt enkelt stannar hemma. Beslutsångest är bara förnamnet men det löser sig på något sätt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Alternativ 5, du åker till Malta imorgon och kommer hem 9 Maj!!

2009-04-15 @ 07:39:44
URL: http://abej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal