Cravings

Jag råkade hamna på Barry M:s hemsida och väl där så var skadan redan skedd så jag passade på att kolla in sidan med alla Dazzel Dust:s och det får jag nu ångra bittert för jösses vilka make up cravings jag, än en gång, fick. Det finns ju hur många helt otroliga färger som helst ju! Kan inte ens göra en lista över vilka jag helst skulle vela ha utan helst skulle jag vela ha 690 kronor så jag kunde åka ner på stan och gå på Satine och köpa 10 stycken nu på en gång, dom går även att beställa på Satines webshop.

Lovar att uppdatera med bilder om jag mot för modan skulle åka dit och nöja mig med två.. eller tre... eller...


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Om man ändå hade rååååd! Jag skulle köpa en i varje färg!!

2009-04-21 @ 16:47:30
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal