Blogg-favorit!

Jag läste en text som Kim (imapoet.devote.se) lagt upp på sin blogg och en mening i den texten var en sån enkel men perfekt beskrivning på hur det kan kännas att vara singel. Hela grejen med att älska ett ögonblick för att man kan låtsas att saker och ting är något annat än de egentligen är, det är typiskt mig och jag gör det alldeles för ofta.

Kim's blogg är förresten en av mina absoluta favoriter. Hon skriver så bra och hela bloggen känns väldigt äkta på något sätt. Hon gillar att träna, träna för att bygga muskler och inte för att gå ner i vikt och hon verkar ha sunda idéal. Bara av att läsa bloggen så önskar jag att hon var en av mina kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal