Baka baka liten kaka...




Internet har strulat hela dagen så en och annan svordom har uttalats under dagen. Nu fungerar det igen i alla fall och medan det inte fungerade passade jag på att baka! Hann baka en hel del och det var kaos i köket periodvis men det ser bra ut nu och luktar gott gör det också. Tänkte bjuda på ett recept redan ikväll så det kommer upp om en liten stund. 

I övrigt har det inte hänt mycket förutom att jag gått från att tidigare haft världens problem att somna på kvällarna och ofta legat vaken och funderat till minst klockan 2 till att mer än gärna krypa i säng redan klockan 9. Som ni kanske märker så har jag inte gjort verklighet av den önskan utan är fortfarande vaken men det kanske är lika bra att gå i pension redan nu, baka bröd och gå och sova klockan 9 varje dag....

Kommentarer
Postat av: anonym

jag brukar ju säga "utan thesayer ingen fest", men ni ser faktiskt ut att ha löst det alldeles förträffligt

2009-04-08 @ 00:00:45
URL: http://simonsager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal